4 Najpopularniejsze Polskie marki modowe. Sprawdź które marki najbardziej lubią Polacy!
Trendy modowe

4 Najpopularniejsze Polskie marki modowe. Sprawdź które marki najbardziej lubią Polacy!

Na rynku roi się od polskich marek modowych, które starają się podbić serca klientów ciekawymi kreacjami i jakościowymi ubraniami. W grupie tych marek istnieje jednak kilka najpopularniejszych, które lubi zdecydowanej większość klientów. Później prezentujemy 4 najpopularniejsze marki modowe w Polsce.

4 Najpopularniejsze Polskie marki modowe. Sprawdź które marki najbardziej lubią Polacy!

 

1 - Reserved

Pierwszą marką, która podbiła serca polskich klientów, jest Reserved. Jest to polska rodzima marka, która należy do Gdańskiego koncernu LPP. Jej początek to lata 90 te. Do czasu pojawienia się na rynku H&M czy Zara była wręcz monopolistą. Obecnie Reserved oferuje ubrania wprost z modowych wybiegów w rozsądnej cenie dostępne dla przeciętnych klientów. Marka oferuje pełną gamę kolekcji, jest reklamowana przez światowe gwiazdy i działa poza granicami polski.

 

2 - Mohito

Drugą marką, która jest niezwykle popularna w Polsce, jest Mohito. Jest to marka, która istnieje na rynku zaledwie od kilku lat. Mimo młodego wieku posiada znaczny udział w rynku. Swoją popularność zdobyła dzięki podobnej polityce co Reserved, czyli oferowaniu ubrań zgodnych ze światowymi trendami w cenie akceptowalnej dla przeciętnego klienta. Marka jednak posiada nieco wyższe aspiracje i chce oferować nieco bardziej ekskluzywne, ponadczasowe i eleganckie produkty. Mohito swoją ofertę kieruje do młodych kobiet.

 

3 - Monnari

Monnari to jedna z wiodących marek modowych na polskim rynku, która jest obecna na nim od 1998 roku. Moda, jaką oferują projektanci, obecnie prowadzący marki, posiada jedynie lekkie zabarwienie trendowe o — klasycznym podłożu. Moda według Monnari ma głównie odpowiadać na potrzeby kobiet i być zgodna z dress codem, ale wśród ubrań tej marki znajdziemy również sukienki przeznaczone na specjalne okazje.

 

4 - Cropp

Cropp to kolejna młoda marka powstała w 2004 roku. Oferuje ona modę sportu i streetową. Ubrania tej marki są kolorowe oraz sportowe co najlepiej pasuje do grupy docelowej Cropp-a, którą jest młodzież do lat 19. Cropp oferuje również ceny przystępne dla przeciętnego klienta, a w szczególności do młodych osób, które chcą ubierać się modnie, ale w rozsądnej cenie.